Koşu

 




          Koşup duruyorum hâlâ

          Çünki herkes koşuyor bir taraflara

          Niçin koşuyorsun diye sorarsan

          Herkes koşuyor ya, işte ondan


          Zaten koşmayıp dursam bir an

          Çarpıp düşürecekler arkamdan

          Durmayalım düşeriz diye

          Bağırıyorlar durmadan


          Nasılsın, ne yapıyorsun diyenlere

          Demiyor muyuz, koşturuyoruz işte diye

          Sonra da diyorlar, bu telaş niye

          Atlı mı kovalıyor arkandan


          Ben yoruldum, bıktım artık dersen

          İşin kanunu bu diyorlar, yersen

          Doydum artık, istemem dersen

          Devam et diyorlar, çay gönderiyoruz arkandan


          Anladım diyorum, kuralını işin

          Madem çıktık, koşacağız bu pistte

          Hiç olmazsa anlasaydık, ödül ne

          Anlarsın diyorlar, ipi göğüslerken son nefeste...







          

          

Yorumlar

  1. Hep koşuyoruz değil mi? Nefes nefese... Oysa şöyle bir durup nefes alsak, kendimize dönsek, düşünsek niye, nereye koştuğumuzu... Belki de bu mümkün değil, aynı çift tekerli bisiklet gibi durmaya kalksak düşeriz anında. Çevir babam pedalları, çevir nefesinin yettiği yere kadar. Düştüğün yer nefesinin bittiği yer olsun. İşte hayat bu. Güzel ifade etmişsiniz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte blog yazıları belki de bize bu fırsatları veriyor.. yazmak, okumak hayatı değerlendirip durumumuzu yönümüzü kontrol etmemize yardım ediyor.. koşuya ve yazıya devam :)

      Sil
  2. Bayıldım şirinize ve anlatımınıza!

    Ne zaman bunalsam, hayat koşusu ağır gelse; kendimi hayatın dışına atıp tüm gücümle koşuyorum. Dünyanın sonuna dek koşabileceğimi düşünmek iyi geliyor. Dünyanın kıyısı, köşesi yok ama işte sonsuza dek koştuğumu, dereler, tepeler, çöller, buzullar aştığımı hayal ediyorum ve o kadar iyi geliyor ki! Yani ben çok bunalınca hayat koşusunun dışına çıkıp hayal koşusu yapıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koşmak ve bundan zevk almak çok güzel.. Hayal ve Hayat zaten çok yakın hatta aynı şeyler bence.. sanırım şair 'Hayal olmazsa Hayatın ne anlamı var' demiş.. doğru da söylemiş.. ilginiz için teşekkürler...

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

17- Göçmüş Kediler Bahçesi

16- Veda

19- Öfke