Abla!

 

                                  

                                                                   ABLA!


                        Abla! beni duyuyor musun?

                        Ben seni duyamıyorum abla!

                        Abla sen üşüyor musun hâlâ

                        Bak ben artık üşümüyorum ki

                        

                        Kolumun üstüne duvar düştü, acımadı ki

                        Kolum beni bırakmadı, ben kolumu bırakmam ki

                        

                        Abla! beni duydun mu?

                        Ben artık arkadaşlarımla oynamayacağım!

                        Küstüm onlara!

                        Ama

                        Sen bana küsme abla!  E mi?



                       Ben büyümeyeceğim artık abla

                       Kolum beni bırakmadı ki

                       Ben artık kolumla oynayacağım bir tek abla

                       Arkadaşlarıma de; onlara küstüm ki!


                       Beni unutma abla! Duyuyor musun?

                       Ben seni hiç unutmayacağım ki

                       Sen üşü abla!

                       Ben hiç üşümeyeceğim ki!

                       Sen acık abla!

                       Ben hiç acıkmayacağım ki!

                       Sen oyna abla!

                       Ben oynamayacağım ki!


                       Ben artık uyuyacağım abla!

                       Öyle çok uykum var ki!

                       Ben rüya göreceğim abla!

                       Çocuk bahçesinde kaymaca kayıyormuşum,

                       Koşuyormuşum, uçuyormuşum ki!


                       Beni hiç unutma abla!

                       Ben seni hiç unutmayacağım ki!


                       Annem babam unutsa da

                       Sen beni hiç unutma abla!

                       E mi?











                         

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

17- Göçmüş Kediler Bahçesi

16- Veda

19- Öfke